1. lépés: Tedd kosárba a termékeket
Nézz szét, böngéssz a shopban és tedd kosárba azokat a termékeket amiket szeretnél megvenni.
FONTOS: MINDEN TERMÉKNÉL ELLENŐRIZZÜK A MÉRETEKET A MÉRT ADATOK ALAPJÁN (méretbeli különbségek előfordulnak az általános méretsorokhoz képest!)
Csak olyan terméket lehet kosárba tenni amiből a rendszer mennyiséget jelez. Ha nincs az adott termék szín és méret kombinációjából akkor azt nem lehet megrendelni. Fontos, hogy minden termék mellett vagy alatt láthatjuk milyen színben és méretekben létezik a termék majd a színt és méretet kiválasztva jelzi a shop van e belőle raktáron. (db számot jelez, ha nincs belőle akkor szöveggel van kiírva piros alapon fehér betűkkel, hogy nincs ilyen szín és méret variációból készleten)
Itt akár több terméket is össze lehet egyszerre gyűjteni majd később egyben megrendelni (minden terméket amit a kosárba helyeztünk megjegyez a rendszer. Ha a későbbiekben mégse szeretnénk egy adott terméket megrendelni akkor ki lehet venni a kosárból)
2. lépés: Regisztráld az adataidat (név, cím, telefonszám, email)
A Bejelentkezésre kattintva hozhatunk létre új fiókot vagy léphetünk be a meglévőbe. (Amennyiben már regisztráltunk, de nem emlékszünk a jelszóra kérhetünk jelszóemlékeztetőt arra az email címre amit megadtunk) 2x ugyanazzal az email címmel nem tudunk regisztrálni.
3. lépés: Rendeld meg a termékeket
Ha be vagyunk jelentkezve a regisztráció után a kosárra kattintva tudunk a fizetéssel tovább menni és megrendelni a korábban kosárba tett termékeket.
Kiválaszthatjuk milyen szállítási módon szeretnénk megkapni a terméket és a szállítási módok után, hogy szeretnénk fizetni.
Fontos: Utánvét esetén az utánvétes szállítási lehetőségek a 4-5-6 sorban találhatóak.
Postapont esetén egy térképes választónak kell megjelennie amin ki tudjuk választani azt a postapontot ahol a csomagot szeretnénk átvenni. Amennyiben nem jelenne meg a Postapont Választó Térkép kérünk próbálj egy frissítést nyomni az oldalon (vagy shift + frissítést) Ha továbbra se jelenne meg akkor a megjegyzésbe légyszíves add meg melyik postára szeretnéd kapni és mi majd pótoljuk.
4. lépés Automatikus értesítőt kapsz a rendelés leadásáról
A rendelés leadás után a rendszer egy értesítőt küldd annak beérkezéséről hozzánk. Ezek után minden rendelést egyesével átnézünk, hogy megbizonyosodjunk róla minden tétel meg van e belőle. Amennyiben rendben van emailben értesítőt küldünk mely ha előreutalást választott valaki tartalmazza a banki adatokat is. Kérünk addig ne utalj amíg nincs visszaigazolva a rendelésed! Előfordul, hogy minden igyekezetünk ellenére sincs meg minden termék vagy esetlegesen hibás/sérült. Ilyenkor emailben vagy telefonon felvesszük a kapcsolatot veled és megbeszéljük a lehetőségeket.
5.lépés Visszaigazolás, hogy rendben van a rendelésed
Ha minden rendben van feladjuk a csomagodat. Erről az MPL emailt küldd a csomag nyomkövetésének adatival. (ezt a posta rendszerében lehet majd nézni/ellenőrizni amint feldolgozták a rendszerben)
6.Lépés Kiszállítás
Az MPL viszi a csomagot. Sajnos még telefonos értesítőt nem de SMS értesítőt küldenek. (jelzik melyik napon lesz kiszállítva a csomag) Ha nincs otthon senki akkor esetlegesen telefonálnak majd hagynak egy értesítőt.